Usch fy & blää

Va gör jag vaken egentligen!! Borde ju sova så mycke jag bara kan nu fram till den 16de ! Iaf anledningen till varför jag är vaken nu är dels för att baby är iväg & jag tycker inte om att sova utan han :( & sen måååste jag verkligen städa innan han kommer, ser ut som en svinstia här ändå städa jag i typ förrgår -.-'
Anyway vi ska ju börja äta nyttigare, de är Janne jätteduktig på igår åt han BARA en chokladkaka,chips,gräddkola & på de cola.. Visst colan kom vi överens om att han skulle få dricka men resten!! När jag ifrågasatte honom sa han bara typ: baby de här funkar inte för mig o.O  Så de ser ut som att jag får fixa detta själv men skitsamma de klarar jag RIGHT? Jag måste fixa detta annars blire ingen sommar 2012 :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0