Underbar dag idag !

Har varit & handlat med habibi :) Är så skönt när han är glad, hela dagen blir bättre då :) I affären träffade vi på hans syster & hela barnaskaran :) Och kan ni tänka er att idag fick jag till och med en puss av Rasmus på kinden :) Den söta lilla kille gjorde hela min kväll :)
Anywho, vi va & handlade som sagt vilket var ett äventyr i sig haha ;) Har ju aldrig handlat tillsammans förut men de va skitmysigt att vi kunde gå & prata om vad VI ville äta :) Då kände jag verkligen att de är faktiskt han & jag nu, Mikiz & Janne :) Att han är på bra humör resulterar även i blåmärken på min rumpa då han alltid ska slå stenhårt på den & helst på samma ställe flera gånger gjorde förbaskat ont i början men tror min arma lilla rumpa börjar vänja sig ;)
Innan vi åkte & handlade så bytte vi däck på bilen :) Jag kände mig JÄTTEkvinnlig när jag hade massa smuts & olja på händerna ;)
Måste skryta om att jag har på mig ett linne som satt tajt på mig för bara några veckor sedan & nu typ hänger de :) Yäy är så stolt :) Jag är verkligen helt seriös med detta & har börjat räkna kalorier :) Har bestämt att jag max får stoppa i mig 1500 kalorier om dagen! Därför är de svinbra med gröt på morgonen för 1 dl havregrynsgröt innehåller endast 100 kalorier! :) Skitnice :) Kollar kalorierna innehållet på allt nu :) Har inte ens fått i mig 1200 kalorier idag :) Och har man underbara vänner som jag så får man tips om hur man kan göra gröten lite roligare & hur man kan variera den så de inte blir så slenitrant :) Har även fått råd om att gå ut på tom mage innan jag äter då de ökar förbränningen :) Kör ju även på piller som ökar förbränningen :)
Nu ska jag nog ta o traska ut med Nikky på en långpromenad får se om min älskade vill följa med :)
Mina älsklingar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0