Skrattar åt dig!

Seriöst så omoget hahah Be en polare ringa upp ens ex för att försöka sabba mitt & Jannes förhållande. Denna människa ( om man kan kalla de de) måste ju ha ett riiiiktigt jävla tråkigt liv -.-'
Lilla du skillnaden mellan dig & mig är att jag får honom le även med kläder på.. Eller iofs så tror jag inte han ler även om du är naken tror mer att han börjar gråta!
Jag säger de igen INGET & INGEN kan förstöra mellan mig & min baby..
Tror du inte jag fattar att du läser min blogg eller? Jag är ju inte efterbliven.. Patetiska människa!
Lilla gumman ! VI SKRATTAR ÅT DIG!!!!! PSYKFALL!!

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Hon fattar inte sånt. Hon tror att hon kan leka smart o att vi inte fattar att hon läser hos oss. HAHA! Jävla loser är vad hon är ;)

Keep on, du och Janne ÄR snuskigt lyckliga tillsammans - det syns på er! Och jag är SVINGLAD att ni två funnit varann så bra. Ni passar verkligen ihop!:)

2012-03-24 @ 22:19:21
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Mikiiz

Tack fina du Annika! Är stolt över att jag får vara en del i eran underbara familj!

2012-03-24 @ 22:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0