Skillnaden mellan dig och mig är att jag får honom att le även med kläderna på

Kollade på Paranormla activity igår.. Skittråkig när man sett den en gång..
Idag ska jag till Skövde med Janne,Jenny & Björn :) Killarna åker till Bilteama medans vi tjejer går i klädaffärer :)
Har förresten hittat en sak jag ska köpa till Janne när jag får pengar :) Han kommer bli superglad!! :D
han försöker komma på vad de är men jag säger minnsan inget ;)
Jaja ska gå & ta mig en macka sen ska jag väcka min lilla snusmumriker!!
Hörs sen :)

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Kan inte låta bli att le åt rubriken :)

2012-03-21 @ 15:12:58
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0