skevt jävlar!

Tycker de är jävligt segt att Socialen vill att man ska söka typ 30 jobb i månaden!!
Grejen är den att man kan typ inte ens söka så många, de är typ diskare & sånt man får söka..
De skeva är att även om jag har ett jobb som jag antagligen får så måste jag antagligen söka 30 jobb ändå :O
Och till råga på allt så har jag världens mest körda soc! De är något allvarligt fel på henne !!
HON borde söka 30 andra jobb för hon är faan inte bra på de hon gör!!
Asså om man får pengar den 19 så ska man få pengar den 19 nästa månad men de fattar inte hon för hon tror att de ska räcka till slutet av månaden!! Plus att hon har fullt med äckliga finnar i ansiktet !!
Hatar henne!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0