Ruuuulig kille man har :(

Jätte rolig pojkvän jag har , va ute med Nikkysen & när jag kommer in så står han i duschen, mysigt tänkte jag & hoppade in jag med :) Tänkte ju att de skulle vara lite mysigt meeeen är man tillsammans med Jan Banan så blir inget som man tänkt sig :( Han sprutade vatten i hela mitt ansikte så mascaran kom i mina ögon & han satte på jättekallt vatten &&& till råga på allt så använde han upp allt varm vatten !!!! :O Detta är inte okej!!! Nu tjatar han om att vi ska kolla film & jag ska välja men detta slutar ändå med att han väljer blir sååååå trött!!
De bästa är att jag visste att han va sån här & de är lite charmen med honom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0