Nyduschad!!

Vad är bättre än att ställa sig i en varm dusch & piggna till ;) Otroligt skönt att sova jämte min man i natt, jag känner starkare kärlek till han nu när vi varit ifrån varandra, alltså jag har ju alltid känt starkt för honom men när man bott ihop i nästa 3 veckor så är de skönt att få sakna varandra också :) Är väldigt lycklig över att jag har detta livet! Men för att få detta har jag kämpat! & jag tänker inte vara som vissa som sitter & berättar hela sitt liv på bloggen för att få läsare utan jag berättar de som händer nu. Har ingen anledning att berätta om mitt förflutna när de är framtiden & nutiden som gäller :) Men är så sjukt glad på vissa sätt att jag levt & haft de som jag haft för de har gjort mig till den jag är idag! O jag är stolt över att jag är jag & de borde andra också känna att ni är stolta över er själva
Idag bär de av mot Annika & vara barnvakt åt småttingarna :D Jag kunde inte va lyckligare älskar dom små sötnosarna :)
Nu blire proteinshake till frulle :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0