Memento mori

Vaknaaar av att min kära kille snarkar & när jag puttar på honom så puttar han tillbaka -.-'
Har tänkt på att nästan alla par kallar varann älskling & sötnos.. Men inte jag & Janne vi kallar varann rumpnissar & bajskorv, inte jätteromatiskt kanske men de är mer vi :) Asså vi säger ju sjklart hjärtat & sånt med men de är oftare vi kallar varandra dryga grejer !!
Idag ska jag agera hemmafru tänkte jag..  Jag ska packa upp alla Jannes grejer ifrån hans gamla lägenhet,diska,städa,laga mat & tvätta!!
Låter som en jättebra ide för att fördriva tiden en lördag... eller inte!!

Senare kommer Jenny ( Jannes syster/min tjejkompis) & hennes kille Björn, nice jävlar :)
Får la sätta igång nu så allt blir klart idag skriver nog senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0