Livet är underbart!

Vakna för en stund sedan :) Sov länge för en gångs skull brukar alltid gå upp runt 10 så skönt att jag kan få sova :) Äntligen släpper sömnproblemen, tror att de beror på att jag känner mig trygg med Janne vid min sida & nikky jämte mig :)
Mona ringde idag :) (Tjejen som jobbar på Releasy).. Så jag börjar den 16de & sedan börjar jag jobba redan dagen efter :) Kommer bli så skönt att slippa få pengar från soc, kan gör vad jag vill med mina pengar & behöver inte fundera på att pengarna ska räcka :) MEN först ska alla skulder betalas så jag slipper dom :) Har ju planerat att köpa hus i framtiden & de går ju inte om man har skulder hos fogden! Dock vill jag säga att jag inte har alls lika mycke i skulder som de flesta har, har knappt 10 000 kr i skulder. Så dom blir betalde de första 2 månaderna.. Sen funderar jag på om jag ska säga upp min lägenhet eller inte, känns ju inte jätte rockigt att betala 3000 av min lön för något jag inte ens använder "/ Vad tycker ni att jag ska göra? Behålla eller säga upp?
Nu ska jag gå ut i skogen med Nikky & min älskade :)
Hörs sen :)
Köpte hunden så nu har jag min lilla Texas men måste dock lämna tbx han för han är aggresiv :'(  De är ändå sjukt kul att ha honom, har iaf börjat röra på fläsket!! En amstaff behöver 7 timmars motion om dagen!!! Helt otroligt!! Känns jävligt nice att knäcka pappa iaf som sa att jag aldrig skulle fixa att ha en hund för jag inte skulle orka gå ut med den haha ;)    Soc ringde idag , så ska & kolla på en ny lägenhet imorgon :) riktigt skönt att få sitt eget lixsom :) Jag hade riktigt bra tur när jag fick mina soc dom är skitschyssta :D    Har varit ute & gått med Texsisen idag.. Gick typ 1 timme men ska ju gå ikväll med, är så otränad så jag har skit ont i benen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0