livet är en fest!

Rätt så dragen när jag skriver dettat!
Min älskade älskling sitter & skissar upp en fylletatuering!
Jag älskar han så mycke så de gör ont i mig varje gång jag tittar på honom!! har är de finaste & bästa som har hänt mig! Han är min solstråle & ljuset i allt mitt mörker.. All ångest försvinner så fort jag hör hans hjärtslag! har aldrig känt mig så lycklig i hela mitt liv. jag hoppas vi är tillsammans för alltid & alltid.. Detta är inget fyllesnack utan vad jag tycker!
Han har världens underbaraste person & har en så underbar familj skulle inte kunna tänka mig någon bättre familj för mina barn eller pappa för den delen !! Älskar dig min älskling glöm aldrig de! <3'
du 6 jag tills döden skiljer oss åt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0