Home again!

Är hemma nu hos min älskade :) Guuud va jag saknade honom & ändå va jag bara borta över natten haha ;)
Iaf va ju i Jönköping som ni vet :) Va rätt nice igår gjorde jag typ inget satt & slöade i soffan :) Idag så har jag träffat min fina älskade Fridolf :) Vi gick på a6 en stund, där träffade jag Emelie & Carita :) Sjukt nice har inte träffat dom på flera månader :D Efter a6 drog jag & Frida till CK, tog en kopp kaffe & tjöta skit som vanligt :) Efter en kopp kaffe så åkte vi till stan & gick in på HM, köpte ett par vanliga svarta tajts, ett svart basic linne & ett jättefint rosa randigt linne :) Träffade Antonius på tåget med :) Älskar att tjöta med henne hon är otroligt underbar :)
Tog sedan tåget hem till min älskling :)
Summering av visiten till Jönköping är : Ruuuuligt som faan men saknade min baby <3
Kläderna jag köpte :) Bar ett par svarta klackar till detta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0