Handling snart dååårååå

Ska strax åka & handla med min andra hälft :) Har även lovat han att försöka sluta röka, så vi får se hur de går ;)
Mina fina älskling Fridolf Von Nilsson ( egentligen heter hon Frida Nilsson ;) ) kommer på torsdag :D Ska bli såå jävla härligt att träffa henne igen :) Bättre vän får man inte leta efter, vi kan ha världens bråk men när någon av oss behöver hjälp eller mår dåligt så skiter vi i bråket & stöttar varandra istället :)
Kan tänka mig att alla som ser oss på stan eller hör oss prata tycker att vi är smått utvecklingsstörda haha ;) Vi pratar en blandning av mjölbydialekt,norska & engelska & självklart slänger vi in lite svenska också :) Alla borde ha en vän som min lilla gris :)
Älskar dig gumman! Nu,Då & Föralltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0