God morgon :)


Har vääärldens värsta morgonhumör!! Så ringer min kära mamma klockan 8 på morgonen & jag har sjklart glömt att stänga av ljudet just idag! De värsta va att hon inte ville något, hon sa typ 1 mening sen la hon på :O ! Vilket resulterade i en vääääldigt irriterad Michaela hahah.
Men de va la bra iofs för när Janne kom in & väckte mig så blev jag inte sur på han :) Han är så fin hade fixat kaffe till mig :)
Fick förresten veta igår att halsbandet jag fått va ifrån hans mamma. Detta låter antagligen jätte oromantiskt för er, men hans mamma köpte de för ett bra tag sen & sa till Janne att han skulle ge de när rätt tjej kom!
Med andra ord så gav Åsa halsbandet till Janne igår & sa : De är rätt tjej nu Janne :D
Känner mig jättehedrad av att få vara med i denna underbara familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0