Flööööööööööt!!

Har varit & tagit ut resten av skiten i Jannes gamla lägenhet :) Skönt att de är gjort men har sjukt ont i låren av alla jävla trappor hahah  ;)
Blev även en sväng till Jannes syster Annika & alla hennes barn på vägen hem ! Älskar känslan av att ha massa barn omkring mig, & dom är så sööta allihopa så man vill nästan ta med sig alla hem :) Skulle dock vara lite jobbigt med 5 barn när man inte ens är van vid 1 hahha ! Vill jättegärna vara barnvakt imorgon men går ju iiiiiinte!! :(
Hahahaha såg precis en tjej i en JÄTTE fiiiin klänning hahahha sååå ful jag dog lite när jag såg henne & jag skrattar när jag skriver detta ;)
Blev inte mycke till flöt igår så får ta de idag istället ;)
Älskar mina fina älskling & INGEN & INGET kan ändra på de :)
Du är min solstråle & min livskärlek & även första ;) <3 <3

Kommentarer
Postat av: Ronja

Hej :) fin blogg!

2012-03-23 @ 08:34:14
URL: http://fjordfantast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0