Du är min drog,jag är din knarkare!!

Städat klart nu, Janne blev jätteglad :) Skulle ju vara jättegullig & laga mat idag men nee Janne ville ha pizza -.-'
Har fixat så Jenny ska med till Tyskland, nu äre bara hennes tråkiga kille som ska vilja följa med..
Älskar verkligen Mölltorp så jävla skönt mot att bo i Jönköping. Där är jag stressad konstant & måste göra något hela tiden men här äre lungt & skönt kan sitta & glo på tv & sitta vid datan utan att jag ska känna mig stressad.. Funderar starkt på att flytta hit :) Då skulle säkert Janne & Jenny bli jätteglada ;)
Såg förresten snödroppar idag när jag va ute med Nikky :) Förgyllde verkligen min dag :)
Hörs senare :) xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0