Älskar duscha!!

Har som ni ser duschat! Kan stå där inne i timmar om jag bara kunde & fick.. Får inte duscha hela tiden med tanke på att jag är ett så kallat "eksembarn" vilket innebär att min hud torkar ut väääldigt lätt så då får jag utslag vilket inte är jätte inspirerande :)
Iaf har ju fått jobb som ni kanske såg i förra inlägget :D
Är jättelycklig får jobba ihop med Jenny :) Man kan jobba med 2 olika sorters försäljningar där den ena är miljonlotter & de andra är försäkringar (ace) . Jag kan inte ett skit om försäkringar & känner faktiskt ingen stor ide med att ens försöka lära mig de så bleev liiite fundersam när dom som blev intervjuade innan mig sa att dom fick på ace.. Men försökte iaf tänka att de va pengar.. MEN så gick de inte för jag är för kretiv för att jobba på ace så fick jobba på miljonen!!!! Så jäääävla nice :D Sitta o tjöta skit med Jenny hela dagarna!!
Har varit en händelserik dag förutom de med jobbet.. När vi va påväg till Skövde från Jönköping så small däcket!! O jag är så efterbliven så när jag blir rädd så börjar jag skratta ;) Janne stod med andra ord & bytte däck medans jag stog & garvade så jag trodde jag skulle börja gråta hahhaha!!
Vi har även lagat sängen som hade gått sönder så nu får vi sova jämte varandra igen :)
Sov ju i min 1.40 säng igår vilket resulterade i att jag vaknade & låg intryckt i väggen medans Janne låg över hela sängen -.-' O jag som bliiir så glad puttar till han så in i helvete !! (Måste verkligen försöka kontollera mitt morgonhumör)
Janne är för söt han presenterar mig som "sin blivabde fru" framför sina vänner ;)
Iaf nu ska jag fira lite att jag fick jobbet :) Så blir pizza,jordnötsringar, chips & cola :D
Ska bara be er om en liiiten grej, tycker verkligen ni ska kolla in denna bloggen!
De är Jannes syster som skriver om sin familj,barn & allt möjligt :) : http://nilssonpettersson.blogg.se/
Hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0