Älskar dig baby!

Vaknade för en stund sedan!! Jag & baby gick & vilade & så slutade de med att vi vakna typ nu ;)
Min älskling förstår inte detta med att jag vill gå ner i vikt, när vi åkte hem från Annika så fråga han om vi skulle äta pizza & nu när han skulle handla så fråga han om jag vill ha godis -.-'
Jag åt iaf ingen pizza & bad honom köpa gräddfil,dipp & morötter haha ;) Måste skryta lite om att han är världens sötaste, Jag sa: Jag ska ju gå ner i vikt då kan jag ju inte äta sånt, han kontrar: Jag skiter i om du går upp 20-30 kg :) DÅ mina kära läsare vet man att man har en kille som älskar en för den man är & inte enbart för hur man ser ut :D
Iaf va en snabbis hos Annika innan :) Jätteroligt hennes son Rasmus har börjat förstå att jag inte är farlig så han satte sig till & med i mitt knä & jag fick en kram när vi gick :D Lycklig cheey !!
Vill vara barnvakt någongång såå Annika om du ser detta så är de bara ringa om du vill ha barnvakt :) Kan inte få nog av dina sötnosar :)
Datorn verkar inte fatta att man ska lägga in bilder därför blir de ingen just nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0