Skratta åt livet innan livet skrattar åt dig :)

Har haft en sjukt bra dag!! Älskar att må såhär bra :D
Jag jobbar ju med telemarketing (telefonförsäljare) tycker de är riktigt roligt faktiskt men jag är ju en översocial person som älskar att skratta & prata med olika människor! & eftersom jag jobbar med detta vet jag hur oerhört störande de är när folk klickar en!! Snälla sluta göra de!! Istället kan man bara lugnt & sakligt förklara att man inte är intresserad & hälsa den som ringer (mig) en fortsatt trevligt dag :) Jag menar varför göra folk irriterade när man istället kan vänligt men bestämt avböja erbjudandet? :)
Efter jobbet så åkte jag & spelade minigolf i Stadsparken med Putte,Frida,Jonas,Stina & självklart min bättre hälft! Riktigt roligt men jag förlorade, hade dock inte förväntat mig något annat med tanke på att jag inte är särskilt begåvad på att sikta hahah! Vi lekte även i lekparken, de andra som va där tyckte nog att de va roligt att vuxna personer leker i en lekpark & alla va helt extatiska hahahha! Drog till Max för att fylla på lite bränsle så att säga ;)
Hoppas alla andra haft en bra dag :)
Lovar förresten mer bilder måste bara köpa en ny kamera först men förra blev ju stulen :O !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0