Skövde station -.-

Sitter på Skövde station.. Skulle hem men då ringer Frida & typ skriker åt mig att jag ska byta tåg & åka tillbaka till Skövde. Är tydligen bilträff här idag så mitt lilla inavelgäng är påväg hit ;) Inte jättekul dock & sitta här i nästan 1 timme & vänta på dom..

Blev lite kaos där ett tag, jag hade 15 sekunder på mig att springa från mitt tåg till de andra tåget, Ville va bort!? Han skulle ha mött mig i stan men jag tog ju inte tåget hem & hans mobil va död(!) så Stina,Johan & Putte fick åka till stan & leta efter honom hahahahah!! Kaotiskt! Men nu är alla påväg hit & jag sitter på stationen & dricker kaffe & väntar på dom ;)


Hörs när jag kommer hem ikväll/natt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0