Tiden läker inga sår, man lär sig bara leva med dom!

Ber veeerkligen om ursäkt för dålig uppdatering men har ingen dator för närvarande så skriver lite sporadiskt :)


Har funderat mycke över mitt liv de senaste & har bestämt mig för att jag ska göra mitt yttersta för att dra ner min alkoholkonsumtion något rejält!! Svårt dock när man älskar att festa & ha kul menmen jag får ta mig i kragen & fixa detta.. Kommer bli sjukt svårt att klara det ensam men har inget större val.Den enda jag ville skulle hjälpa mig har ju mer eller mindre bett mig ta livet av mig... Men jag ska lyckas & jag ska fixa det! Tror att det kommer hjälpa mig att försöka trassla upp mitt garnnystan med ångest istället för att bara trycka ner de.. De där garnnystanet börjar bli väldigt stort så nu går de inte trycka ner de längre.. Vet att de kommer vara jävligt & jag kommer antagligen x antal gånger vilja ge upp men jag vet ju att jag kommer ut som en starkare människa efter detta! Har även en morot som jag får när jag mår bra :) Skulle vilja be om hjälp men vet att de inte är någon ide, skulle bara slösa min tid,psykologens tid & ta upp massa tid för personer som faktiskt behöver & vill ha psykolog hjälp. Tänker inte be psyk om hjälp heller, tror nämligen inte på att mediciner kan lösa problem.. Man måste lösa problemen inte medicinera bort dom.. Jag har ju min dröm om barn men tycker inte de är rätt mot barnet att födas in i livet med en mamma som hela tiden mår dåligt.. Så jag har inte druckit på ett par dar nu ingen jättebedrift, men från & med imorgon ska jag börja gå runt munksjön en gång om dagen för att kunna rensa mina tankar & få någon ordning där inne i huvudet en gång för alla..

Så mina kära läsare ni får vara beredda på en känslomässig berg&dalbana i mina inlägg framöver :)




Min ångest just nu





Min ångest när jag är klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0