Roligare helg får man leta efter ;)

Har inte bloggat på hela helgen har inte varit hemma :)
Har varit i Bankeryd hos Annamickie :) Har varit sjukt kul!! Kom dit på fredagkväll :) Vi satt & drack lite sedan åkte vi ut i raggamobilen & åkte runt i stan, sjukt roligt. Var dock lite för full kan jag känna nu i efterhand haha men de är inget ovanligt att det händer ;) Mådde inte alls bra på morgonen efter, bakis satan hade ont i huvudet & mådde skit.. Detta är väääldigt ovanligt då jag inte bli bakis i vanliga fall men de finns ju enförklaring självklart.. Köpte öl av en som de stod att de va 4,8 på så jag hällde i mig 4-5 sånna, märkte dock dagen efter att de va 10,1 så rätt förståligt med tanke på att de är som 8-10 vanliga småöl hahah .. Iaf drack på lördagen med.. Vi hamnade i Tidaholm av någon konstig anledning va hos några brudar där.. Hahaha allt kan hända när man dricker i Jönköping..
Igår åkte jag hem igen, gick & la mig typ direkt & vaknade nu :O Är fortfarande trött :O
Så vi hörs senare :) Bjuder på 2 bilder från helgen :)
Jag & Annamickie
Standard att jag slickar på burken! På varenda fylla så har jag haft en sån bild efter haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0