Usccccccccch!

Va jag är lam som lovar ett bättre inlägg o inte skriver fören 3 dar senar, shame on me!

Iaf vi va & bowlade, de va kul men alla fick strike utan jag -.-' är verkligen kass på att bowla!
jonas det mongot sa att han va jättedåligt på bowling,vilket var en lögn ofc! Han slog lixsom typ 3 strike de första han gjorde.. Visste ju att jag skulle förlora redan där ( men inget jag erkände hahha). jag förlorade STORT men ingen var förvånad .. Efter de så drog vi ut & åkte lite på stan, alltid lika kul att träffa folk :)
Igår blev vi utkastade av Villes mamma, inget jag tänker kommentera här, vill inte bråka med någon så jag håller mina tankar för mig själv. Har man inget snällt att säga ska man inte säga något alls! Vi var även skrotat Jonas lilla Opel, killarna körde som galningar typ sparkade sönder hela bilen medans jag & Frida satt i den andra bilen & suckade åt hur löjliga killar kan vara ibland ;)
Idag har de inte hänt så mycket heller. Har städat lite medans Frida va i skolan & eftersom jag är hennes bästa vän så stod maten självklart på bordet när hon kom hem & var vrååålhungrig :)
Btw, jag & Ville funderar på att köpa en husvagn, det kan ju alltid vara mysigt :) Vad tycker ni om de?
De är dock snordyrt att ha den på en campingplats & ha el inkopplad -.- Fattar inte att de kan vara så dyrt, det är ju bara en liten gräsplätt eller?
Jaja nu ska jag till tvättstugan, alltid lika kul när man inser att man inte bara kan slänga de i tvättkorgen & sen några dar senare så ligger det fint vikt & nytvättat på sängen, usch sakanr tiden när jag bodde hemma. Allt va mycket enklare då man behövde inte oroa sig för ekonomin,tvätt m.m
Måste även hedra minnet av min lilla kusin som dog för 8 år sen R.I.P
XoXo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0