Im Baaaaaack ;)

Har varit jättekass på att blogga jag vet -.-' Har bara inte haft tid eller ork.. men nu när min finfina vän veronika påminde mig så kom jag på att jag kanske ska börja igen :)
Har varit typ min lyckohelg.. Min fina kille friade igår & jag ringde på en liten söt amstaff igår så ska åka & kolla på den imorgon.. Hoppashoppashoppas den bliiiir miiin bara miiin, känner att jag måste ha en liten bebis som jag kan skämma bort ;) Ohhhyeees !!
Idag ringde mamma & berättade att min onepiece som jag beställde för 2 månader sen :O kom idag från London :)
Så nu kan jag ha onepiecen när jag går ut & går med vovven :)
Kommer bli awesome med hund, måste gå ner i vikt & vad ger en inte mer motion än en hund ;)
Idag har jag julpyntat med Anna & hennes mamma :) Lite tidigt kanske vissa tkr men hon har lixsom 12 kartonger med bara julpynt :O :O
Nu ska jag fläska köttbullar & makaronisar :D Har förresten invigt glöggen för i år med så mitt beroende av glögg är tillbaka ;)
Ha en awesome kväll PussPuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0