Ett leende betyder inte alltid att du är glad, utan att du är stark nog att le även när det gör ont

Sitter & har precis gjort mig en sallad med grillad kyckling till :) Har märkt att jag inte tkr om saker som cola, godis etc. lika mycket som jag gjorde innan, mår illa av typ 2 glas cola :/ Har precis varit ute & gått med Texas. Kallt satan ute men måste man så måste man :) Han går jättefint nu, tänk att han drog som en idiot för bara ett par dagar sen & nu går han hur fint som helst :D Blev helt skräckslagen när vi kom hem, de va blod där han gått så självklart tittade jag på tassen dock var de endast lite blod såg inget sår så de va säkert inte så allavrligt :) Nu ska jag kolla klart på "barn som vill byta kön" Sov så gott alla :) XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0